Home
Onafhankelijk vergelijken van verhuurders

Veelgestelde vragen

Hieronder staan de veelgestelde vragen voor verhuurbedrijven over Huren.nl. Ben je bezoeker op deze site, kijk dan onder "Veelgestelde vragen" voor bezoekers.

Algemeen

  • Welke toegevoegde waarde biedt Huren.nl?

    Bezoekers met concrete interesse sturen wij rechtstreeks naar jouw eigen website. Maak jouw profielpagina compleet met contactgegevens en openingstijden. Daarbij linken wij jouw gehele assortiment aan onze website en sturen zo alleen de bezoekers die al ver geïnteresseerd zijn om een product te huren.

  • Hoe werkt Huren.nl?

    In 4 stappen staan jouw verhuurproducten en profiel online op Huren.nl. (1) Maak eenvoudig een profiel aan op Huren.nl met jouw contactgegevens en openingstijden. (2) Geef jouw verhuurlocatie(s) op van waaruit je verhuurt, levert of verstuurt. (3) Koppel jouw verhuurproducten aan onze website door middel van directe websitelinks (deeplinks) naar de juiste specifieke pagina’s binnen jouw website. (4) Schakel dagbudget (CPC) in en ontvang bezoekers met concrete huurbehoefte waardoor je jouw naamsbekendheid vergroot en meer verhuurt.

  • Kan ik eerst een kijkje nemen in de inlog?

    Geen probleem. Je kunt met ons telefonisch contact opnemen en wij laten je inloggen en de voordelen van ons innovatieve systeem zien.

  • Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden van Huren.nl?

    Klik op Klik hier voor de algemene voorwaarden van Huren.nl.

  • Wat is het verschil tussen een profielpagina (ABO) en zichtbaar bij de producten (CPC)?

    Met een dagbudget (CPC) ben je, bij een relevante zoekopdracht van een bezoeker, altijd zichtbaar met logo en promotietekst bij ieder product op Huren.nl. Een abonnement op de profielpagina geldt alleen voor jouw profielpagina en heeft niks te maken met zichtbaarheid bij de producten.

  • Aan welke criteria moet ik voldoen?

    Wij kijken naar de volgende factoren en maken dan de beslissing of je aan de criteria voldoet. Wij kijken o.a. naar: een fysieke vestiging, ingeschreven bij de kvk, een duidelijke en overzichtelijke website met verhuurvoorwaarden en prijzen.

  • Hoeveel bezoekers komen er maandelijks op Huren.nl?

    Wij hebben gemiddeld 600.000 bezoekers per maand.

Profielpagina activeren (ABO)

  • Welke voorwaarden zitten er aan een profielpagina activeren?

    Je ontvangt van ons de factuur voor het eerste jaar op de datum dat je toegang hebt gekregen tot het beheer van jouw account op Huren.nl. Op deze datum gaat ook jouw abonnement in. Jouw account wordt automatisch met dezelfde periode verlengd. Houd er rekening mee dat je minimaal 1 maand voor de einddatum moet opzeggen.

  • Wat heb ik aan een profielpagina?

    Hoe beter wij jouw bedrijf kennen hoe beter wij onze huurders kunnen helpen met jouw bedrijf te vinden. Wij hechten daarom veel waarde aan het activeren van jouw profielpagina en daarbij het invullen van alle gegevens. Ook het genereren van beoordelingen speelt daarbij een grote rol.

  • Ben ik zichtbaar bij de producten als ik mijn profielpagina activeer?

    Nee, je bent niet of nauwelijks zichtbaar bij de producten. Activatie van jouw profielpagina geeft je geen garanties tot bezoekers via zoekopdrachten bij de producten. Daarvoor dien je het dagbudget in te schakelen, zodat je zichtbaar wordt bij producten.

  • Hoe lang loopt mijn abonnement?

    Standaard loopt jouw abonnement 1 jaar. Indien je niet hebt opgezegd, dan wordt jouw abonnement op de profielpagina automatisch met dezelfde periode verlengd.

  • Wat is de opzegtermijn?

    Je dient minimaal 1 maand voor de einddatum jouw abonnement op te zeggen. Standaard loopt jouw abonnement 1 jaar. Indien je niet hebt opgezegd, dan wordt jouw abonnement op de profielpagina automatisch met dezelfde periode verlengd.

  • Krijg ik bezoekers door met een profielpagina?

    Je krijgt alleen bezoekers doorgestuurd die daadwerkelijk naar jouw bedrijf gezocht hebben via onze bedrijvengids. Met een profielpagina ben je niet of nauwelijks zichtbaar bij de producten. Daarvoor dien je dagbudget in te schakelen (CPC).

  • Kan ik alleen een profielpagina afnemen en geen dagbudget inschakelen?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij willen alleen met verhuurbedrijven samenwerken die zowel zichtbaar willen zijn bij de producten als waarde hechten aan een compleet bedrijfsprofiel. Zo kunnen wij onze huurders het beste helpen.

Zichtbaar bij producten (CPC)

  • Hoe kan ik zichtbaar zijn bij de producten?

    Als je zichtbaar wilt zijn bij de producten, dan dien je dagbudget in te schakelen. Daarmee word je altijd getoond bij een relevante zoekopdracht met logo en promotietekst. Je betaalt dan een klein bedrag per doorgestuurde bezoeker naar jouw website. No cure, no pay dus.

  • Wat zijn de voordelen van zichtbaar bij de producten?

    Met een dagbudget (CPC) ben je, bij een relevante zoekopdracht van een bezoeker, altijd zichtbaar met logo en promotietekst bij ieder product op Huren.nl. Dit zorgt voor een betere zichtbaarheid en meer potentiële huurders naar jouw website.

  • Wat is CPC?

    Cost per Click (CPC) (kosten per click) zijn de gemiddelde kosten van een click. Dus wat je betaalt per doorgestuurde bezoeker naar jouw website.

  • Wat betaal ik per bezoeker?

    Je betaalt een klein bedrag per doorgestuurde bezoeker naar jouw website (CPC). De kosten verschillen per product/categorie. Wij vertellen je graag wat de clickprijzen zijn voor jouw producten. Aan het eind van de maand bekijken wij het totaal aantal doorgestuurde bezoekers en ontvang je een factuur.

  • Kan ik een maximaal dagbudget bepalen?

    Ja, dat kan. Alleen dien je wel een toereikend dagbudget te hebben ingesteld voor jouw producten en locaties waarop je wilt adverteren. Zodra jouw budget op is, vervalt de vermelding met logo en promotietekst, bij de producten. Met een ontoereikend dagbudget kun je niet op al jouw producten en locaties adverteren.

  • Welk dagbudget moet ik inschakelen?

    Je dient een toereikend dagbudget te hebben voor de producten en locaties waar je op adverteert. Dit bekijken wij dus gezamenlijk met jou. Bij een ontoereikend dagbudget zijn wij genoodzaakt om producten of locaties offline te zetten en een keuze te maken.

  • Wat gebeurt er als mijn dagbudget op is?

    Zodra jouw budget op is, word je niet of nauwelijks meer getoond bij de producten. Dit betekent dat je lager in de zoekresultaten komt en jouw logo vervalt. Dat kan je natuurlijk wel klanten kosten! Daarom ontvang je hiervan automatisch bericht, zodat je desgewenst jouw budget kunt bijstellen. Je dient een toereikend dagbudget te hebben voor jouw assortiment en locaties online.

  • Betaal ik voor bezoekers die onbeperkt doorklikken naar mijn website?

    Nee, wij berekenen slechts één click per unieke bezoeker per productpagina, hoe vaak er ook op geklikt wordt. Pas na een kwartier meten wij deze bezoeker weer als uniek.

  • Kan ik zien hoeveel er naar mijn site is doorgeklikt?

    Ja, er zijn uitgebreide statistieken. Je kunt zien hoe vaak er per dag, per maand of per product is doorgeklikt naar jouw website en welke kosten daaraan verbonden zijn.

  • Kan ik alleen een dagbudget inschakelen en geen profielpagina afnemen?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij willen alleen met verhuurbedrijven samenwerken die zowel zichtbaar willen zijn bij de producten als waarde hechten aan een compleet bedrijfsprofiel. Zo kunnen wij onze huurders het beste helpen.

Instellingen en updates

Overige vragen

  • En als ik niet tevreden ben?

    Neem dan contact met ons op. Misschien kunnen wij je helpen om jouw vermelding wél succesvol te maken.

  • Hoe betaal ik Huren.nl?

    Je ontvangt aan het eind van iedere maand een factuur met het totaal aantal doorgestuurde bezoekers vermenigvuldigd met de prijs per click. Uiteraard binnen het door jouw ingestelde budget. Wij incasseren het bedrag via automatische incasso.

Is jouw vraag nog niet beantwoord, neem dan contact met ons op.